2012. október 15., hétfő

Paul Jaminet

Paul Jaminet paleoguru, sok érdekeset olvashattok a weboldalán:

http://perfecthealthdiet.com/

Novemberben megjelenik a hasonló című könyve magyarul  is a Jaffánál. Érdekesség: Zé, a férjem magyarította ezt az almácskás fotót. Elküldtük Paulnak - gondolva, hogy majd beteszi a német illetve a francianyelvű mellé a blogjában -  Paul pedig a Jaffa Kiadónak.Egy nagyon kedves levélben megköszönte nekünk a Jaffa, azt persze nem tudom, hogy ez lesz-e a könyvben, vagy valami más, de mindegy is.

Érdemes átböngészgetni a képet, mit, milyen mennyiségben ajánl, mit tilt, hátha meghozza valaki kedvét ahhoz, hogy megvásárolja a könyvet a többi infóért.


2 megjegyzés:

  1. Azért ha az írásaidat jól értelmezem, te annyira ezzel az almácskával nem értesz egyet, ugye? Vagy mégis?

    VálaszTörlés
  2. Tájékoztatásul adom közre a táplálkozással kapcsolatos infókat. Mindenki annyit hasznosít belőle, amennyit gondol és ami beválik az ő esetében. Így vagyok én is ezzel. Sok táplálkozásguruval ellentétben azt gondolom, hogy nincs olyan egyenétrend, ami mindenkire ráhúzható lenne. Mindenkinek más a jó és ezt csak mi magunk tudjuk megtapasztalni.

    Nem fogadok el tehát egy az egyben semmit sem. És igyekszem minden oldalt bemutatni, a paleótól a vegaságig. Sok újat lehet tanulni Szendi Gábortól és Paul Jaminettől is. Az almácskás nekem nem jó, mert kevés gyümölcsöt ajánl én pedig sok gyümölcsöt szoktam enni:)

    VálaszTörlés

Antoine de Saint-Exupéry: Fohász

Uram, nem csodákért és látomásokért fohászkodom, csak erőt kérek a hétköznapokhoz. Taníts meg a kis lépések művészetére! Tégy lelemény...