2010. június 1., kedd

"Kreatív blogger" díjat kaptam



Elismerés a díj mindenképpen, ezért nagyon büszke vagyok rá. Különlegességét az adja, hogy bloggerek adják bloggereknek. Engem Zsedely (blogja itt) tisztelt meg vele, ezúton is nagyon köszönöm.

A díjjal kötelezettségek is járnak, amit az ember lánya persze örömmel teljesít. Fel is sorolom mindet nyomban:

1. Meg kell köszönni a díjat annak, akitől kaptam - már meg is tettem, hát persze, hogy ez az első

2. A logót ki kell tenni a blogba - ott láthatjátok a jobb oldalon, sőt, kitettem a főblogomban és a bio-gasaztroblogomban is


3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam - megtettem, feljebb olvashatjátok


4. Írnom kell magamról 7 dolgot - írom akkor ide most:

- rajongok a természetért, a természetközeli életmódért

- legjobban a csendet szeretem

- szeretném sokkal jobban megismerni erdő-mező növényeit

- őszinte és hűséges vagyok, emberhez, állathoz egyaránt

- gyermeki érdeklődéssel tekintek a világra

- minden nap tanulok valamit és ez örömmel tölt el

- hiszem, hogy a lélek örök és az út maga a fontos, amin járok

5. Tovább kell adnom 7 bloggernek:


- 1. Csutkalány: http://raczildiko.blogspot.com/

- 2. Mammka: http://mammka.blogspot.com/

- 3. Samsara: http://akcsanoli.blogspot.com/

- 4. Sat: http://sztandit.blogspot.com/

- 5. PHJ: http://monarchista.blogspot.com/

- 6. Babóca: http://gagbi-babca.blogspot.com/

- 7. Inszeminator: http://inszeminator.blog.hu/


6. Be kell linkelnem őket - belinkeltem őket

7. Megjegyzést kell hagyni náluk, hogy tudjanak a díjazásról - megtettem ezt is.

Jó érzés díjat kapni és jó érzés volt továbbadni.

10 megjegyzés:

  1. Gratulálok Neked, és bevallom, lemaradtam, mert én is rád gondoltam, de megelőztek. Sőt, te is megelőztél néhány közös kedvenc esetében. Na de nem baj, majd a következő alkalommal bepótolom, megígérem! :-D

    VálaszTörlés
  2. Nehéz eldönteni, kinek küldje tovább az ember, mindenkinek adnék, akit szívesen olvasgatok:) Ha nem kaptál volna mástól, kaptál volna tőlem:)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Tara! Nagyon kedves Tőled,hogy rám is gondoltál,köszönöm szépen!
    Néhány hónapig volt kint egy képem ezzel kapcsolatban,aztán levettem,mert azt hittem,hogy nem kapok több díjat.Most újra visszatettem,mert nekem a továbbadása okoz rendkívüli fejtörést.
    Így illetlen leszek,megtartom magamnak....Bocsánat!

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok mindenkinek:)
    Van két blog, (azok közül akiknek továbbadta a díjat Tara), amit innen olvasok, és nagyon szeretek.. Az egyik a tiéd Mammka:)
    Tarától kattintok rád:)
    A másik Sat, de ő tudja:)

    VálaszTörlés
  5. Köszi Tara, nagyon kedves Tőled. Ilyen még nem volt. Igyekszem továbbadni és örülök, h megfeleltem neki.

    VálaszTörlés
  6. Tara! remélem,hogy nem tűntem neveletlennek!Azt csinálom már egy ideje,hogy mindenkinek továbbküldöm akiket olvasok,hiszen azért vannak az oldalsávban.
    Nekem olyan nagyon nehéz kiválasztani a kiválasztandókat.:(
    Viszont meglepődtem,hogy megkaptam Tőled!:)

    VálaszTörlés
  7. Dorka! Ide írok neked is,mert a blogodon több szerző is szerepel.
    Nagyon kedveseket írtál!Köszönöm!

    VálaszTörlés
  8. Drága Tara, nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál!!! :)))

    VálaszTörlés
  9. Örülök, hogy örültök:) Örömet szerezni jó érzés, legalább olyan jó, mint díjat kapni:) Mammka, semmi sem kötelező. Sok blogot, bloggert kedvelek, a legnehezebb a hetet kiválasztani:) Megérintenek dolgok, oda megyek a legszívesebben olvasgatni, ahol érzem a szeretetet, a szívet és a lelket.

    Persze van néhány közéleti blog ahol megjelenek elég gyakran, az is fontos.Írtam is régebben a Konzira (Tita néven), talán emlékeztek. Most kevesebb időm jut blogolni, bár ez az eső nem nagyon enged ki a szabadba, jöhetne már a nyár.


    Persze

    VálaszTörlés

Antoine de Saint-Exupéry: Fohász

Uram, nem csodákért és látomásokért fohászkodom, csak erőt kérek a hétköznapokhoz. Taníts meg a kis lépések művészetére! Tégy lelemény...