2010. március 4., csütörtök

A mai ebédünk



Zé le is fotózta. Nem mondom, hogy egy remekmű így külsőre, de nagyon finom, édes és nincs benne egy gramm cukor sem:) Bizony. Se fehér, se barna, se édesítő (attól irtózom egyébként is). Leírom annak, aki megpróbálkozna vele.

Rakott árpapehely

Megfőztem kábé 25 dkg árpapelyhet, vízben, nem tejben, puhára. Közben vékony szeletekre vágtam négy kisebb almát - a saját termésünkből. Mákot kevertem össze az almával, majd hozzáadtam mindösszesen egy kanál biomézet (nem hangsúlyozom mindig, de csak bio ételeket, alapanyagokat eszünk).

Egy hosszúkás sütőformába leraktam egy sor főtt árpapelyhet, rásimítottam egy fél centiméternyi darabos szilvalekvárt, rápakoltam a mákos kutyulékot majd beterítettem árpapehellyel és betettem az előmelegített sütőbe. 180 fokon sütöttem 15 percig. Kapott még egy kanálnyi lekvárt a búbjára és ezzel kész is az ebéd.

Bőven elég, laktató és finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Antoine de Saint-Exupéry: Fohász

Uram, nem csodákért és látomásokért fohászkodom, csak erőt kérek a hétköznapokhoz. Taníts meg a kis lépések művészetére! Tégy lelemény...