2009. április 20., hétfő

Bringacsere


Új bringa, új szerelem. Lecseréltem a régimet (egészen jó áron, húszerezért számította be Balázs, a szentendrei bringaboltos nagyon kedves srác) és ahogy az új megérkezett, máris nekiiramodtam a szigetnek, kipróbálni a kis csodát. Nagyon kellemes masina, lehet vele hegyen át meg völgyön át, kavicsos úton, füvön, aszfalton - na azt nem nagyon szereti - és lehet homokon is - na azt meg én nem szeretem. Túlzottan munkaigényes, kikészült az összes izmom mire áttekertem a több kilométeres erdei úton. Eső után még elmegy, de most vastag a por, a homok, nehéz na.

Viszont a gát, a Duna part az csodás, élmény némán suhanni a földek mellett, ahol a madár sem jár, vagyis a madár azért jár, de más sem:) Még szokom a rengeteg váltót, könnyítek meg nehezítek, de gyorsan rááll a kéz meg a láb a tempóra, hiszen kellemes, kényelmes, gyors, haladsz mint a szélvész. Néha megálltam vizet inni, még majd egy kis táskát vennem kell, hogy ne a zsebemben legyen a telefonom és a csomagtartóba dugva meg a vizem, de így sem volt rossz.

Viszont azt az idétlen láthatósági mellényt, ami állítólag kötelező, nem tudom elképzelni magamon, most kijelentem, hogy soha az életben fel nem veszem, legyen bár éjjel két óra, akkor sem. Nincs olyanom és nem is lesz. Vannak lámpák a bringámon, meg amúgy is elhagyatott, úttalan utakon szeretek tekerni, mi a bánatnak kellene az a mellény? Műszálas, meg is fulladnék benne azonnal. Életében nem bringázott, aki ezt a baromságot kitalálta. Hát akkor vegye is is fel és ne engedjék levennie a nyári hőségben sem soha. Álljon benne vigyázban még éjjel is és minden éjfélkor jelentse, hogy szakszervezeti tag-e a menyasszonya.

Na szóval programbővítésnek megérkezett a száguldás, Porsche, szerelem. Na jó, Porsche helyett egy kicsike édes Magellán. Afféle női szépség. Mint a gazdája:) Hehe.

A fotón Kishugi, megörökítettem az egyik kirándulásunk során.

4 megjegyzés:

  1. Gratula az új bringához, vigyázzatok egymásra!
    A láthatósági mellényt ellentmondásos dolognak tartom, volt hogy az mentett meg attól el ne üssek éjszaka egy bringást. Ha így nézem annak a kedvenc ruhadarabja kell legyen! :)
    Másrészt én sem szívesen hordanék tekeréshez egy fóliasátrat magamon.
    Nincs esetleg épkézláb anyagból, Hölgyeknek szexin dekoltált modell? :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi:) Nem járok utána, van-e szexi láthatósági mellény, mert annyira szexi úgysem lehet, hogy épeszű ember magától felvegye:) Na jó, esetleg az a bringás, akit nem ütöttél el:D

    VálaszTörlés
  3. nekem még Don-kanyaros, bereni fegyvergyári kerékpárom van az 193o-as évekkbül. kitűnőn szolgál. s nem cserélnék, még ha az újaknak is vannak előnyi. a múzeumnak se adám.
    má láttam oly képet (a jeddzetelő"m"be is benn), hogy ténleg igazán szexi lehet a bringás fóliasátor, ha más nincs (igaz a tanált képen hátizsák dekoltál -
    itt alább, de mindenképp 18+ fölött:
    http://sztandit.blogspot.com/2008/04/dadanetidvezlet-zene-kp-vide.html

    VálaszTörlés
  4. fúúúú, de jó neked, az klassz bringa lehet!:) nekem is jó lenne olyan, de itt az erdei utakon nem lehet akármivel bringázni, azért nem tudtam az előzőt sem használni. Többet toltam mint rajta ültem. Ez most jó, olyanok a gumijai.

    A fóliasátor meg nem szexi.Pont. :D de azért megnézem:)

    VálaszTörlés

Antoine de Saint-Exupéry: Fohász

Uram, nem csodákért és látomásokért fohászkodom, csak erőt kérek a hétköznapokhoz. Taníts meg a kis lépések művészetére! Tégy lelemény...