2009. április 16., csütörtök

Tündérkertem







Kezd virágba borulni a kertem:) A rózsaszín virágú fa díszszilva, nagyon szeretem a gyümölcsét és rengeteg terem rajta. Alatta a japán birset látjátok, teljes szépségében pompázik mindkét bokrom. Gyönyörű az aranyeső, arról most nincs fotó. A cseresznyevirágzás meg igazán ünnep lehetne nálunk is a sok búskomor ünnepünk helyett, nézzétek, milyen elbűvölő. A vinca minor megbújik a csalán között, aranyosak az apró kék virágai, rengeteg van a kertemben. Szeretik egymást a csalánnal, keresik egymás közelségét.

Felette kedvenc lila tulipánjaim, rengeteg tulipán van a kertben, igazi színvarázs. Van fekete is, igaz, csak egy szálacska árválkodik mindig, de nagyon szeretem. Legfelül pedig a törpemandula rózsaszín virágai láthatóak, mellette nyílik a liliom majd nyáron, hogy varázslatos illatával elkápráztasson. Sok falevél van még a virágok között, hagyom munkálkodni a talajlakókat, jó részét bedolgozzák majd a talajba, hogy a növénykéimnek tápanyagul szolgáljon. Van sok vadárvácskám is, nagyon szapora kis növény, hasonlít az ibolyához de nem az, az ibolya lassan elnyílik már, sok volt abból is. Remélem, megmelengettem a lelketeket így a komoly témák után:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Antoine de Saint-Exupéry: Fohász

Uram, nem csodákért és látomásokért fohászkodom, csak erőt kérek a hétköznapokhoz. Taníts meg a kis lépések művészetére! Tégy lelemény...