2008. december 16., kedd

Izgalmas hétfő

Ez volt tegnap. Egy izgalmas nap. Vártam a futárt és megérkezett ez a szépség itt a fotón, az új túrabakancsom. Voltam bátor a neten rendelni, anélkül, hogy felpróbáltam volna.

A nagy izgalmat persze az a tény okozta, jó lesz-e méretre, olyan-e a minősége, amilyennek leírták a weboldalon. Olyan bizony. És tök kényelmes. Semmilyen csalódás nem ért, csak öröm. Nem volt óccsó, de a cipőre adni muszáj, sokat mászkálok hegyen - völgyön át szinte naponta, kell a minőség, a lábamra sokáig szükségem lesz.

A másik izgalom meg az volt, hogy beszerelték a T-Home IP tévét. Királyság van. Az eddigi három földi adó helyett van 24 csatorna, végre olyanok, amit néha én is nézni fogok. BBC Prime: eszméletlen jó természetfilmek angol nyelven, némelyik magyar felirattal. Jó filmek. Van videotéka a progiban, igaz, fizetős és még a választékot sem néztem meg, de ami késik, nem múlik. Végre nézhetem a Hír tévén a kedvenc műsoraimat, nem kell az íróasztalnál gubbasztani, a számítógépemnél.

Lehet műsorokat rögzíteni és később megnézni, össze lehet állítani estére a menüt magamnak, ha éppen tévézni akarok, szóval megannyi kellemes dolog. Apró örömökből áll az élet, na.

1 megjegyzés:

Antoine de Saint-Exupéry: Fohász

Uram, nem csodákért és látomásokért fohászkodom, csak erőt kérek a hétköznapokhoz. Taníts meg a kis lépések művészetére! Tégy lelemény...