2008. december 1., hétfő

Láthatatlan Magyarország


Rátérek mindjárt a címadó gondolatokra is, de előbb az autóról: aktuális világválság idejére a 4,1-es fogyasztásával. A Skoda új modellje, a Greenline nevet kapta, nekem tetszik.

A híradó.hu-n a Zárórában megnéztem este egy interjút Hankiss Elemérrel. Szeretem hallgatni, jó elképzelései és gondolatai vannak, csak a tetteiben csapong, elkezd valamit, felcsigáz egy országot aztán nem fejezi be. Mint a Találjuk ki Magyarországot program. Rengeteg követője volt, illetve lett volna, ha nem megy el külföldre tanítani.

Jó is van a válságban, azt mondja. Megtanuljuk, hogy nem folytathatjuk úgy tovább, mint eddig. Most alaposan a falba vertük a fejünket, de kellett, hogy értelmesebb dolgokra legyünk képesek. Azt ő is megállapítja, hogy a mostani kormány rosszul kezeli a válságot, ezzel nem lepett meg. Láthatóvá kell tenni hazánkat - mondja - mert most nem az. Utoljára 1989-ben, talán 1956-ban, azt megelőzően az államalapítás előtti kalandozások során voltunk láthatóak, a 800-as években. Hát az nem most volt.

2 megjegyzés:

  1. ha nem muszaj ótó, én inkább a bicajt "részesítném előnybe", de attul es jobb az apostolok lova - úgy is odaérünk, ahova érhetünk, ha nem sietünk. amit vesztünk, azér' meg nem biztos, hogy kár
    + másik üdvöz légy a fönti alá

    VálaszTörlés
  2. Én is bringázom ha olyan az idő, szeretem. És imádok gyalogolni is:)

    VálaszTörlés

Antoine de Saint-Exupéry: Fohász

Uram, nem csodákért és látomásokért fohászkodom, csak erőt kérek a hétköznapokhoz. Taníts meg a kis lépések művészetére! Tégy lelemény...